Všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP)
Základní ustanovení
Ondřej Havlín
sídlo: Bžany, Hradiště 48, 415 01
IČO: 22406638
tel.: +420 605 411 311
e-mail: Friscioinvia@gmail.com (dále jen provozovatel)
Tyto VOP upravují právní závazkové vztahy mezi provozovatelem sportovních, rekondičních a pohotovostních masáží a spojených doplňkových služeb a kupujícím poskytovaných služeb (dále jen
klient) v prostorách klienta. Provozovatel poskytuje výše uvedené služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem. Nákupem dárkového poukaz nebo objednáním konkrétního termínu procedury projevuje
kupující i klient svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.
1) Objednávka služeb
Rezervace termínu: termín návštěvy je třeba dohodnout a rezervovat předem emailem (Friscioinvia@gmail.com), SMS nebo telefonním čísle +420605411311. Dohodnutý termín je závazná objednávka. Pokud je uplatňován dárkový poukaz, je toto nutné oznámit při rezervaci termínu. Pokud se na jeden termín na jednom místě objednává více osob, musí být rovněž tento počet osob na místě přítomen. Provozovatel na dohodnutý termín návštěvy klienta rezervuje příslušný čas.
Zrušení termínu: pokud klient nemůže v dohodnutém termínu proceduru absolvovat, informuje o tom maséra nejpozději 24 hodin před plánovaným termínem. Pozdější zrušení rezervace se považuje za absenci zákazníka.
Později jak 24 hodin před plánovaným termínem bude účtováno v plné výši objednané procedury nebo přímo odečteno z hodnoty poukazu. Další návštěvu lze objednat až po úplném uhrazení dlužné částky.
Pozdní příprava na proceduru: masér přijíždí na místo určení zhruba 15-20 minut předem. Je třeba, aby byl v tento čas klient připraven tak, aby po úvodní konzultaci a přípravě pomůcek mohla procedura začít. V případě, že klient není připraven ani ve sjednaný čas, kdy má samotná procedura začít, započítává se tento čas čekání maséra na klienta do celkového času procedury a tento prostoj je rovněž zaúčtován. Dostaví-li se zákazník max. 15 minut po dohodnutém termínu, bude masáž provedena ve zkráceném rozsahu tak, že skončí v původně stanoveném čase. Rozhodující pro začátek účtování je sjednaný čas procedury. Absence klienta: v případě nepřítomnosti klienta nebo v případě neumožnění vstupu na dohodnuté místo v termínu a sjednaném čase procedury, je termín zrušen. Masér na klienta déle nečeká a klientovi bude účtována úhrada ve výši objednané služby, případně bude rovnou odečtena z hodnoty příslušného poukazu. Po vyrovnání závazku může být sjednán nový termín masáže.
2) Odmítnutí objednané služby
- Aplikování procedury může být ze strany maséra odmítnuto, pokud:
- klient vykazuje zjevné příznaky infekčních onemocnění
- klient je pod vlivem alkoholu nebo návykových látek
- klient vykazuje zdravotními problémy medicínského charakteru, které jsou kontraindikací
- objednané procedury
- klient vykazuje nevyhovující hygienický stav
- klient se před a během výkonu procedury vyjadřuje nepřístojným způsobem
- V tomto případě hradí klient proceduru v plné výši jako by byla dokončena.
- Masáž může být ze strany maséra předčasně ukončena, pokud se:
- během ní u klienta objeví zjevné příznaky jakéhokoliv onemocnění, zdravotních potíží, které jsou kontraindikací pro výkon procedury
- v průběhu procedury u klienta objeví zjevné příznaky infekčních onemocnění
- v průběhu procedury u zákazníka objeví zjevné příznaky podnapilosti či návykových látek
- v průběhu procedury u zákazníka objeví zjevné příznaky zdravotních problémů
- v průběhu procedury se bude zákazník přes opakovanou výzvu chovat nepřístojným způsobem
- V tomto případě hradí klient proceduru v plné výši jako by byla dokončena.
3) Průběh procedury
Klient maséra po příchodu uvede do prostor, kde bude procedura probíhat. Masér si připraví pomůcky a převlékne se. Masér také před započetím procedury bude potřebovat využít prostor s tekoucí vodou či prostor toalety k provedení osobní hygieny. Je nezbytně nutné umožnit masérovi využít zázemí pro provedení osobní hygieny – bez toho si masér vyhrazuje právo
proceduru odmítnout. V tomto případě hradí klient proceduru v plné výši jako by byla dokončena. V prostorech, kde procedura probíhá, mohou být přítomny i jiné osoby, ale nesmí tím být narušen průběh procedury. Je výslovně zakázáno od kohokoli sahat na maséra nebo klienta nebo narušovat proceduru jakýmkoli jiným způsobem. U dětí do 15ti let, osob se
zdravotním postižením či osob nesvéprávných musí být vždy přítomen doprovod dospělé osoby.
Ze strany klienta musí být zajištěno, aby domácí mazlíčci (psi, kočky atp.) nenarušili průběh procedury nebo aby jejich chováním nevznikla masérovi škoda na zdraví, vybavení nebo ošacení.
Během procedury je umožněno pořizovat fotografie, videozáznam nebo audiozáznam pouze se souhlasem maséra.
4) Osobní věci a cennosti
Klient je povinen si před příchodem maséra uschovat veškeré cennosti a peníze. Obě strany se tak vyhnou pozdějším dohadům. Za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před masáží, během masáže i po masáži masér neručí. Klient si rovněž z těla sundá všechny šperky, které by mohly
vadit při výkonu procedury. Pokud požádá klient maséra o pomoc při sundávání například řetízku z krku, děje se tak vždy na odpovědnost klienta. Za případné poškození a ztráty nenese masér žádnou odpovědnost.
5) Odchod od klienta
Po skončení procedury, podání nezbytných informací a sbalení vybavení je provedená procedura vyúčtována. Po uhrazení procedury a případné rezervaci následujícího termínu masér odchází.
6) Informovaný souhlas klienta
Klient je před procedurou instruován o zdravotních rizicích, indikacích a kontraindikacích procedur osobně i formou vyplněním dotazníku (k nahlédnutí na těchto webových stránkách).
Pokud se rozhodne proceduru podstoupit, dává tím jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas. Masér negarantuje výsledný efekt masáže.
7) Ceník
Ceny procedur jsou zveřejněny na webových stránkách www.friscioinvia.cz.
Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1. 2. 2025.
Dárkový poukaz
1.1. Použití dárkového poukazu
Dárkový poukaz lze použít na úhradu dané masáže. U dárkového poukazu s uvedenou nominální hodnotou je nutno přesný druh požadované masáže dohodnout při sjednávání termínu návštěvy. Platbu dárkovým poukazem je třeba nahlásit před začátkem masáže pro ověření platnosti.
1.2. Hodnota dárkového poukazu
Dárkové poukazy jsou vydávány s uvedenou nominální hodnotou dle aktuálně platného ceníku. Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu nelze vracet v hotovosti.
1.3. Platnost dárkového poukazu
Dárkový poukaz je platný, pokud nebyla vyčerpána jeho hodnota, nebo neuplynula lhůta jeho použitelnosti. Dárkový poukaz lze použít i pro částečnou úhradu s hotovostním doplatkem. Objednávání masáží hrazených dárkovým poukazem je nutno provést s dostatečným předstihem tak, aby rezervovaný termín mohl být dohodnut s provozovatelem do uplynutí doby platnosti poukazu, držitel dárkového poukazu je povinen si toto včas ověřit.